Vérzési rendellenesség

egy éve abba kellett hagynom a fogamzásgátló tablettát, mélyvénás trombózis miatt. Azóta nem akar beállni a menzeszem.Vagy nem jön meg 2-3 hónapig, vagy megjön, és hetekig tart, és csak gyógyszertől múlik el.Olyankor bőséges a vérzés, és alvadt vér darabos.Egy petefészkem van csak, a másikat eltávolították 17 éves koromban.Előfordulhat-e, hogy leállóban van a hormontermelésem? Ha abbahagynám a vérhígító szedését, a bő vérzés megszűnne-e? Mert a vizsgálatok alapján abbahagyhatnám, csak én még nem mertem. A Norcolut növeli-e a trombózisveszélyt, mert eddig azt alkalmazták a vérzés elállítására, gyógykaparást nem csinálnak.Válaszukat köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza a vérzészavar témában

Kedves Kérdező! Először azt kell tisztázni, hogy a vérhigitó mellett az alvadási paraméterei rendben vannak-e.Ha igen, akkor nögyógy.vizsgálat szükséges. A méh nyálkahártya hyszteroszkópos eltávolitásával a vérzés csökkenthető, vagy megszüntethető.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 22., 20:02; Megválaszolva: 2010. augusztus 25., 10:11
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...