Nők egészsége

Tegnap észleltem a hüvelygomba tüneteit. Neten olvastam, hogy a canesten komi nagy segítségemre lehet. életemben előszőr van hüvelygombám, és szeretném tudni, hogy valami következményei lehetnek annak, hogy használom a canestent?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a hüvelygomba témában

Kedves Hölgyem! A Canestennek is mint minden szernek vannak mellékhatásai, pl. allergia, irritáció, de nem törvényszerű, hogy ezek önnél is jelentkezni fognak. (A gyógyszerkeresőnkben az összes lehetséges mellékhatást megtalálja.) Ezzel szemben a hüvelygomba kellemetlen tüneteket okoz, kezelése indokolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 13., 13:05; Megválaszolva: 2010. augusztus 16., 10:25
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...