Változó kor?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Április végén voltam egy egészségügyi küreten mert 1 év után vléreztem. A leletem jó hormonális probléma volt. Ma viszont észrevettem, hogy ismét rózsaszín szerű váladékom van amiből valószínű ismét vérzés lesz. Ez miért van, mi a teendőm? Remélem most nem kell ismét küretre menni. Ilyen előfordul változókorban? Normális dolog ez? Köszönöm a válaszát üdvözlettel Vica

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza a változókor témában

Kedves Vica! A változó kor körüli rendellenes vérzések mindig fokozott figyelmet igényelnek, ezért azt javaslom, ismét forduljon nőgyógyászhoz, ahol egy egyszerű hüvelyi ultrahanggal ellenőrizhető a méhnyálkahártya vastagsága és kizárható egy esetleges petefészekciszta. Jó eséllyel ilyen rövid idővel a küret után egy negatív szövettan birtokában nem lesz szükség ismételt műtétre, de a vizsgálat elkerülhetetlen. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. augusztus 08., 19:53; Megválaszolva: 2010. augusztus 15., 11:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...