• Mi lehet a problémám?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő! 1 éve nem volt szexuális viszonyom, és amikor az új párommal próbáltuk meg aktus közben égő fájdalmat éreztem ezért nem is folytattuk. Előtte is 1-2 hónappal már volt enyhe folyásom, de ez után megerősödött és viszketett is, ezért elmentem nőgyógyászhoz.(kb. 5héttel ezelőtt) Írt fel Suplin-t és valami hüvelykúpot (sajnos elfelejtettem a nevét) amitől enyhültek a tünetek. Mikor visszamentem az orvoshoz a következő alkalommal már csak ecsetesen kezelt le és mondta, hogy mennyek vissza 1 hét múlva. Azalatt az 1 hét alatt visszajöttek a tüneteim. Visszamentem és mondta, hogy biztos a partnerem fertőzött vissza, de ez alatt nem éltünk nemi életet! Ekkor írta fel a Klion D 100-at. Mondta, hogy ennek már segítenie kell, hetet használjak fel. Ettől a hüvelytablettától véres váladékom volt, de a doki mondta, hogy ez csak egy mellékhatás, majd nem csinált semmit, csak haza küldött. A kezelés után a párommal újra megpróbáltunk közösülni, de ekkor feldagadt a csiklóm és bepirosodott. Vizeléskor égő fájásom volt és a hasam is begörcsölt majd újra megjött, pedig 10 nappal ezelőtt volt meg a menzeszem! Ezért nem mentem vissza a nőgyógyászhoz, de nagyon zavar, hogy nem tudom, mi lehet a problémám! És arra is kíváncsi lennék, hogy honnan kaphattam ezt el és miért jön vissza? Köszönettel: Kriszta

        Dr. Deli Tamás válasza a hüvelyfertőzés témában

        Kedves Kriszta! Könnyen lehet, hogy két független problémáról van szó, melyek közül a hüvelyfolyás és ezzel együtt járó gyulladás okozta fájdalmas közösülés a kisebb gond (bár nyilván ez Önt meglehetősen zavarja). Ennek kezelése gomba ellenes szer lehet szájon át, akár a partnerének is, illetve lokális kezelés gomba ellen, majd a normál hüvelyflóra helyreállítása (pl. Fluconer, Lomexin, Gynoflor, ha ezekre nincs allergia, ezek egy része vényköteles, tehát már csak ezek miatt is érdemes felkeresni nőgyógyászát). Persze lehet, hogy inkább a Trichomonas nevű kórokozó a bűnös, de ezt is csak vizsgálat során leheteldönteni, ekkor más a kezelés. Az alhasi görcs és rendellenes vérzés lehet egy a hüvelygyulladástól független dolog, emiatt viszont mindenképpen keresse fel nőgyógyászát, mert számos, potenciálisan komoly betegséget ki kell zárni, mint pl. méhen kívüli terhesség, vetélés, elkésett vetélés, petefészekciszta stb. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. augusztus 08., 14:05; Megválaszolva: 2010. augusztus 15., 11:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés