Hypogonadtróp hypogonadizmus

Alacsony hormontartalmú fogamzásgátló okozhat-e hypogonadtróp hypogonadizmust? A mestruációm rendben van(egyenlőre) viszont FHS, LH, ösztradiol szint nagyon alacsony, tesztoszteronszint pedig magas.2éve hirsutismussal küzdök de eddig a női hormonjaim rendben voltak.Lehetséges-e hogy a fogamzásgátló szorítja le az FSH, LH, ösztradiol szintet?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza a hormonzavar témában

Tisztelt Kérdező! Igen, a hormonális fogamzásgátlók fő hatása, hogy a felsorolt hormonok szintjét leszorítva gátolja a peteérést és ovulációt. A magas androgénszintnek viszont valószínűleg más oka van. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. augusztus 07., 13:31; Megválaszolva: 2010. augusztus 15., 11:34
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...