Túl korai menstruáció

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb. négy nappal hamarabb jött meg a menstruációm a megszokottnál. Gyógyszert szedek, és eddig csak egyszer volt hasonló gondom, államvizsga előtt, amikor két nappal korábban jött meg a vártnál, de ott biztosan tudtam hogy a rengeteg stressz tehet a dologról. Most is elég érzelmi hullámvasút volt ez az elmúlt két hetem, plusz kb húsz fokot is esett a hőmérséklet egyik napról a másikra, de azért megijedtem egy kicsit. Mindig vasárnap veszem be az utolsó gyógyszert, és szerdán/csütörtökön jön meg, most meg már vasárnap este volt néhány pecsét, azaz még az utolsó gyógyszer bevétele előtt jelentkezett a vérzés. Úgy tűnik, nem csak átmeneti volt, ugyanis azóta is tart, de kicsit kevesebb a normálisnál. Ha nem szednék gyógyszert egyértelműen a sok érzelmi hullámvasútnak meg az időjárásnak tulajdonítanám az ügyet, de így nem tudom mit gondoljak. Mi lehet az ok? A választ előre is nagyon köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Kérdező, Biztos, hogy a stresszes időszak miatt jelentkezett a vérzészavar. Egyelőre semmi teendője nincs, de ha a panasz egy egyébként "nyugodalmasabb" hónapban is jelentkezne, akkor lehet, gyógyszert kell váltania. Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. július 27., 11:37; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 12:17
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...