hormonok

Tisztelt Doktor Úr! 16. életévemet lassan betölttő lány vagyok. A doki UH-ra és vérvételre küldöt, magas lett a tesztoszteronom és az ösztrogén is az alsó referenciaértéket verdesi. Diane 35-öt kaptam erős pattanásosodásra és szőrösödés miatt, egy hónapja szedem. A pattanásosodás 10-11 éves koromban kezdődőtt, kiskoromban is elég szőrös voltam, de ez másfél-két éve kezdett eldurvulni. A mellem 12- 13 éves korom elejéig egész normálisan nőtt. de azóta semmi. Olvastam interneten, reklámoznak mindenféle fitoösztrogén tartalmú szereket, amelyek mellnövelő hatásúak akár a tinédzserkor után is. Ezekről hallottam pozitív, eredményes tapasztalatokat. A kérdésem az lenne, hogy a Diane-nak is lehet-e hasonló hatása? Ha nem akkor az én esetemben a fitoösztrogént tartalmazó szerek, vagy egyéb természetes bevitele (pl.: görögszéna) hatásos lehet? Válaszát előre is köszönöm: Egy érdeklődő.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a serdülőkor, magas tesztoszteron, laborerdmény témában

Tisztelt Kérdező! A mellméret jelentősen gyógyszeresen nem növelhető (ha az lenne, nyilván nem léteznének mellnövelő műtétek). Elég összevisszaság hallható a betegektől agykontrollos, meditációs, mellmasszírozós, ultrahangos stb. mellnagyobbításokról is, azért ezeknek a hatékonyságával kapcsolatban is fenntartásai vannak az embernek (orvosnak). Az ösztrogének (fito- vagy nem-fito-) persze okoznak emlőméret-növekedést, azonban az ilyen célú hormonpótlás megkezdése előtt mindenképpen érdemes szakemberrel konzultálni az ösztrogénpótlás lehetséges kockázatairól, és szakemberen nem feltétlen a természetgyógyászt vagy gyógynövényboltost értem. A Diane is tartalmaz egyébként ösztrogénanalógot az antiandrogén mellett. Én az Ön helyében a hyperandrogén tünetek csökkentésére helyezném a hangsúlyt első körben, erre a Diane megfelelő (a Cypromix egyébként ugyanaz, csak olcsóbb). A hatás több hónap alatt várható. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. július 23., 14:13; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 18:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...