• új gyógyszer-rendszertelen vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr, Doktornő!

        7 év Trinordiol szedése után a nőgyógyászom -kérésemre- felírt nekem Dienille-t, mert alacsonyabb hormontartalmú gyógyszert szerettem volna szedni.A tájékoztató alapján nem kellett szünetet tartanom, az utolsó Trinordiol után kezdem el szedni. az első alkalommal kb egy héttel hamarabb jött meg a vérzésem, így amikor meg kellett volna jönnie, akkor nem jött meg. A köv. 21 nap után pontosan megjött, azután viszont nem jött meg és a legutolsó havim is inkább csak egy-két napos pecsételő vérzésem volt. Szeretném megkérdezni, hogy ez terhességnek tudható már be, vagy inkább annak, hogy nem alkalmas nekem ez a gyógyszer (azelött nem volt ilyen probléma). Egy-két alkalommal előfordult, hogy a tablettát 12 órán belül pótolnom kellett, illetve volt antibiotikumos kezelésem is, de akkor nem volt nemi aktusom, csak bő két hét után. Szóval összeségében, szerintem rendszeresen szedtem a gyógyszert. Arra gondolok, hogy mivel már 7 éve szedek rendszeresen tablettát szünet nélkül, talán nem eshetek olyan könnyen teherbe, de a Dienille most felborította a vérzésemet és emiatt kétségeim is vannak. (bár a terhesség sem lenne probléma, szerencsére)

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló, rendszertelen vérzés témában

        Kedves Kérdező!

        Ha feltételezzük, hogy a Dienille mégis jó lesz Önnek, abban az esetben is lehet még 4 oka, hogy kicsit rendszertelenek a vérzések: 1. Új gyógyszer, új hormonok és dózisok - pár hónap kell az elején, hogy beálljon. 2. Ha többször is pótolni kellett (még ha csak 12h-n belül is), akkor nyilván nem optimális volt a szedés sem. 3. Az antibiotikumszedés is bezavarhatott. 4. Kis eséllyel, de lehet terhes. Végezzen terhességi tesztet. Ha negatív, a zavaró körülmények kiküszöbölésével még pár hónapot adjon a gyógyszernek, ha nem áll be a ciklus, váltsanak.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-06-05 12:56:42; Megválaszolva: 2010. június 05., 12:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...
        Kedves Doktornő! A mai napon kaptam meg e-mail-en a cytológiai leletem (Medserv által vizsgált), amin a következő szerepel: konvencionális cytológia, kenet értékelése: negatív kenet. Ami nyugtalanít, hogy a reaktív és reparatív jeleknél a...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a rákszűrésem eredménye LSIL CIN I. lett. Az orvosom a következőt javasolta: "Amennyiben az előző - hozzávetőleg 1 éven belül történt - méhnyakrákszűrés eredménye KENET...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        Olajozott fültisztítás
        A túlzott fülzsír termelődése fülzsírdugó kialakulásához vezethet. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés