• Menstruációs probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Nő!

        Azzal a problémámmal  fordulok Önhöz, hogy kb 1 évig szedtem a Gestomix 20 nevezetű fogamzásgátló gyógyszert, mely az utóbbi időben közti vérzést okozott nálam. Általában a 10-12. tablettánál jelentkezett, hol erősebb, hol gyengébb pecsételő vérzés. Orvosom javaslatára (aki jelenleg külföldön van) abbahagytam a gyógyszer szedését. Az utolsó levélnél is jelentkezett a közti vérzés,   10 napig erősen menstruáltam tőle, majd mikor kellett volna nem jelentkezett a vérzésem. Ezt követően kb. 2 hét múlva barnás nyálkás váladékozásom volt 2 napig, és erősen fájt a hasam alja. Ez a fájdalom még néha most is jelentkezik. Azt szeretném megtudni, hogy mi okozhatja ezt? Sűrgősen forduljak-e másik orvoshoz?  

        WEBBeteg szakértő válasza a alhasi fájdalom témában

        Kedves Hölgyem!

        Nem tudom megmondnai, hogy mi okozza a panaszt, ez csak vizsgálaton derülne ki. Mivel orvosa nincs itthon, inkább menjen el egy másik nőgyógyászhoz, hogy meglegyen az ellenőrzés. Az alhasi görcsök utalhatnak pl. petefészek cisztára, vagy fertőzésre is.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2010-03-17 22:32:01; Megválaszolva: 2010. március 17., 22:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt dr.Úr! Nőgyógyászom javasolta Cin plus teszt elvégzését. Ez mit jelent pontosan? Miért kell ezt megcsinálni ? Voltam már nemrég rákszűrésen. És olvastam hogy van Cin 1,2,3. Ezek mit jelentenek? És mi lesz ha ki jön az hogy mondjuk...
        Üdv!kérem segítsen mert kétségbe vagyok esve.Kb 3hónapja kezdödött a panaszom egyszer csak elkezdtem vérezni ami 2-3 nap múlva halványult és elmúlt aztán egyra gyakrabban ismételödöt elmentem nőgyógyaszhoz aki nem látott semmit az...
        Szép estét Doktor úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy betöltött 28. életévem után szeretnénk gyereket vállalni, de ezidő alatt nem sikerült. Előtte 1,5 évig fogamzásgátlót szedtem, az Iamna nevezetűt, de mostmár 3 hónapja nem...
        Kedves Doktor Úr! Kb. 1 hete a bal mellemet érzékenyebbnek, feszültebbnek érzem, mintha meg is lenne duzzadva a másikhoz képest. Nem mondanám, hogy fáj, inkább kellemetlen, diszkomfort érzetű. Valamennyire kisugárzik az érzékenység a...
        Tisztelt Dr. Úr! Nem rég voltam rákszűrésen,ahol az orvosom azt javasolta,hogy Hpv tesztet elletve CIN plus testet érdemes elvégezni,mert valami enyhefokú elváltozást észleltek (Lsil) azt hiszem,amit a Hpv is okozhat. Nos nekem régebben sűrűn...
        Mar kozel 2 eve faj a csiklom, nincsennek tunetek (talan kicsit piros) , se neugranormon se canesten nem hasznal ra. Orvostol orvoshoz jarok, de semmi. A fajdalom olyan mintha regen bevertem volna es belulrol fajna. Tanacstalan vagyok.
        Tisztelt Doktor Úr! Terhességem elején P3-as lett a citológiám, amivel azt mondták ráérünk szülés után foglalkozni. Nem hagyott nyugodni a dolog ugyh felmentem Budapestre vidékről, elvégeztettem a Hpv szűrést ami kimutatta a 16-os és a...
        Tisztelt Dr. Kiss György! A férjemmel eredeti terveink szerint a jövő hétre eső peteérésem időpontjában kezdenénk babaprojektbe. Sajnos a következő aggodalmak merültek fel bennem ezzel kapcsolatban: 1. Endometriózis gyanúja mellett...
        Jó napot kívánok! Megjött a citológiai vizsgálat eredményem És a HPV tipizálás eredménye is. Az orvosom azt mondta elegendő a Három havi kontroll. Kérhetnek-e véleményt esetleg valamilyen tanácsot? Ilyenkor még hatásos lehet beadatni a HPV...
        Kedves doktornő/úr! 10 éve már, hogy menstruáció megelozo 2 hétben a melleim fajdalmassa válnak, nemrég derült ki, hogy ciszták vannak benne van egy egész nagy is. A menstruációs ciklusom egészen szabálytalan volt az elmúlt években, legtöbb...