PCO szindróma

Tisztelt Doktornő!

Nagyon szépen köszönöm a válaszát és a bíztató szavakat! Ez mindenképpen megnyugtat és erőt ad a folytatáshoz. A kérdésemben említett hormon-vérvétel nem köthető ciklusnaphoz, mivel akkor már 5 hónapja nem volt vérzésem a fogamzásgátló tabletta abbahagyása után. Szorgalmasan elvégeztettem minden szükséges vizsgálatot, de ezek eredményit nem, csak a további kezelést beszélték meg velem. Viszont most úgy érzem - az Ön válaszának köszönhetően - hogy  nem "rontottak" el semmit nálam, így újra tudok bízni abban, hogy a türelemnek meglesz az eredménye!

Mégegyszer hálásan köszönöm!

Tisztelettel: M.E.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a PCO témában

Kedves Hölgyem!

Nagyon örülök, hogy segíthettem, ha további kérdése lenne, akkor írjon újra. A leletből egyébként az igen magas LH szint emelhető ki az FSH-hoz képest.

Próbáljon megnyugodni, és arra bíztatom, hogy ha valamit nem ért, akkor kérdezze kezelőorvosát bátran, meglátja, előbb-utóbb szépen ki fog alakulni egy olyan kapcsolat, amikor mindketten tudni fogják, mi a másikuk igénye, és akkor sokkal könnyebb lesz együtt dolgozni, gyógyulni.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 08., 09:34; Megválaszolva: 2010. március 08., 09:34
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...