Nuvaring hüvelygyűrű és mikogal

Tisztelt Doktornő/Doktorúr!

Kaptam az orvosomtól Mikogal hüvelykupot, mert gombásodást állapított meg nálam.Nuvaring hüvelygyűrűt használok. Az probléma ha együtt használom a kettőt? Nem marad gombás a hüvelygyűrű ha benn marad még miután befejeztem a kezelést? Vagy inkább várjam meg azt a napot, amikor el kell távolítanom a gyűrűt?

Esetleg addig hogy enyhíthetem  a panaszokat?

Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfertőzés témában

Kedves Hölgyem!

Nyugodtan használja a gyógyszert, nem befolyásolják egymás hatását. Ha nem múlnak el a panaszok, akkor menjen vissza vizsgálatra.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 27., 13:52; Megválaszolva: 2010. február 27., 13:52
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...