Ez vajon mi lehet?

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nőgyógyászati problémával fordulnék Önhöz. Két napja észleltem egy fura dolgot, mégpedig, hogy viszket a nemiszervem, és olyan fura égő érzést is tapasztaltam, valamint a hasam alja is hol egyik hol másik oldalt szúr. Lehet szó gombás fertőzésről? Ha igen, akkor a Canesten krém jó erre? Hogyan használjam? Nemrégiben voltam nőgyógyásznál, ő semmilyen elváltozást nem tapasztalt, de megemlítettem neki, hogy néha elváltozik a folyásom szine, és írt fel Gynoflor hüvelytablettát. Ez a tabletta megfelelő lenne a tüneteim kezelésére? Más egyéb természetes módszer pl. gyógynövényes ülőfürdő, nem létezik erre? Mi válthatja ki? Válaszait előre is köszönöm! Üdvözlettel: Linda

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfertőzés témában

Kedves Linda!

Amikor éppen nincsenek panaszok, akkor az orvos sem lát semmit sem. Most valószínűleg Ő is láthatná a gyulladást, és a folyás jellegét, amiből tudná, hogy milyen fertőzése van, és annak megfelelően kezelhetné. Menjen el ismét vizsgálatra, mert így én sem tudom megmondani, hogy mivel kell kezelni.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 22., 15:14; Megválaszolva: 2010. február 22., 15:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...