"Barnázás"

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

2009. augusztusában kb. 4-5 hetesen elvetéltem, méhen kívüli terhességet nem állapítottak meg. Valószínűleg a szünet nélküli fogamzásgátló gyógyszer szedése miatt korai volt a szervezetem számára a terhesség (bár többször feltettem az orvosomnak a kérdét, hogy nem kellene-e szünetet tartani, ő mindig azt válaszolt, hogy nagyon kicsi a hormontartalma a gyógyszernek, amit szedek, így nem indokolt...)! 2009. áprilisában hagytam abba a gyógyszer szedését, azt követően négy hónap múlva lettem terhes!

Műtéti úton "kitisztították" a méhemet, októberben menstruáltam első alkalommal a műtétet követően! De azt követően még novemberben a H1N1 oltás miatt védekeztünk. Az első hónap, amikor teherbeesés úgymond lehetséges lett volna, az december. Legutóbb február 2-án jött meg, csak két napot késett! A megszokott mennyiségű és minőségű vérzésem volt! Egy nappal rövidebb ideig tartott, az igaz.

Tegnap és ma is azonban barna folyásom jelentkezett, ami ezidáig sosem fordult elő, a menzesz vége óta több alkalommal is együtt voltunk a párommal, sosem szeretkeztünk "durván"..... az ovulációm 19-re tehető.

2010. január 18-án voltam nőgyógyászati rákszűrésen, a kenetem rendben, egyéb problémát méhszájseb...stb. az orvos nem talált.

Nem értem mi okozhatja ezt a problémát? Mit javasol?

Válaszát előre is köszönöm.

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a pecsételő vérzés témában

Kedves Hölgyem!

Az egyik, hogy a 4 hónapos idő, míg a fogamzásgátló után terhes lett, nem volt kevés. Valóban, 1-2 hónap után nyugodtan terhes lehet bárki, hiszen még a gyógyszer melletti terhességnek sem lesz semmi baja, a fogamzásgátló nem tesz kárt a terhességben, ne gondoljon erre. Sajnos történt egy vetélés, aminek nem derült ki az oka, gyakran van ilyen, inkább koncentráljon most a következő terhességre.

A pecsételésnek több oka is lehet, akár egy terhesség kialakulását is jelezheti, időnként a beágyazódásnál kevés, barnás pecsételés fordulhat elő. A másik amire gondolhatunk a fertőzés, függetlenül a januári rákszűréstől, ez bármikor kialakulhat. A harmadik dolog a hormonális rendellenesség. Tehát, ha bármilyen egyéb, fertőzésre utaló tünetei vannak, akkor el kell mennie egy vizsgálatra. Ha rendes mensese lesz, és a kvöetkező ciklusban ismét pecsételés lenne, akkor is el kell mennie vizsgálatra. Ha nem jön meg a vérzése, akkor terhességi tesztet kell csinálnia.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 20., 21:13; Megválaszolva: 2010. február 20., 21:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...