Fájdalom

Tisztelt Doktor Úr!
Egy éve mióma embolizáción estem át. (3 cm-es volt, azt mondták a kaáli intézetben, hogy addig nem tudják folytatni a kezelést, amíg azt el nem távolíttatom, mert rossz helyen van a mióma -jobb tubasarok). Én az embolizációt választottam. Azóta 2cm-esre zsugorodott. De nem ez lenne a problémám, hanem a következő. Nagyjából a műtét után 2 héttel tornára mentem, és félbe kellett szakítanom, mert menzesz szerű görcs tört rám. Azóta ez minden hónapban megismétlődik a ciklus 2.felétől egészen a vérzésig. Tehát tornára csak fájdalomcsillapítóval tudok menni egy hónapban2 hétig, ha felmegyek a lépcsőn, vagy egyszerűen "kis" és "nagy" dolog után is annyira begörcsölök, hogy ülnöm kell vagy 15 percig, majd elmúlik. Minden orvos, aki eddig vizsgált, azt mondta, hogy ez az embolizáció miatt van. Az embót végző orvos szerint pedig kizárt, hogy attól. Én gyanakodtam endometriózisra, de a nőgyógyászom szerint nincs cisztám, tehát endometriózisom sincs (hüvelyi ultrahanggal vizsgált). A Doktor Úr szerint akkor mi állhat a háttérben? Válaszát várva előre is köszönettel: Serena

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a mióma témában

Kedves Serena!

Mindenképpen át kell gondolni, hogy hogyan alakult az élete. Kétségtelen, hogy az embolizáció sokkal egyszerűbb módszer a miómára, de ha ez életminőség romlással jár együtt, akkor semmiképpen nem javasolt, hogy így beletörődjön a dolgokba. Én azt javaslom mindenképpen, hogy keresse fel az orvosát, és beszélje meg vele, hogy az embolizáció után mennyit és mennyi ideig kell tűrnie, mert ha szinte semmit sem tud csinálni, annak nem sok értelme van. Sok sikert a babaprogramhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára
Kérdés: 2010. február 21., 11:32; Megválaszolva: 2010. február 21., 11:32
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...