• Clostibegyt

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő!

        2010. Január 13-17ig tartott az utolsó mensesem. 21-én elmentem a nőgyógyászhoz, mert már 2008. októberében hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Azóta nem védekezünk. Igaz hogy csak 2009. augusztustól próbálkozunk a babával de még nem jött össze. (tehát már lassan 1, 5 éve nincs védekezés)

        A ciklusaim hossza kicsit össze-vissza. 2009. áprilisától a következőek: 29 napos, május:30, június:30, július:44, szeptember: 31, okt:31, nov: 34, december: 34 napos. Valószínű hogy nincs peteérésem. Január ban csináltam LH teszteket, de az sem mutatott semmi pozitívat. A nőgyógyászom ezek a alapján hormonvizsgálatra küldött és már rögtön fel is írta a Clostibegyt.et Azt mondta, hogy ha legközelebb megjön a mensesem (valószínűleg február 13-án) a 2. naptól kezdjem el szedni 5 napon keresztül napi 2x1 adagban. Vérvételre is küldött a menses 3. napján (február 15.) Érdekesnek tartom hogy úgy kell elkezdenem szedni a clostit, hogy a hormonvizsgálat eredményét még nem tudjuk. Ez a gyógyszer ezek szerint nem befolyásolja a vérvétel eredményét?

        Előre is nagyon szépen köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a meddőség témában

        Kedves Hölgyem!

        De, a gyógyszer megváltoztatja a hormonszinteket, tehát, ha önmagában arra kíváncsiak, hogy miért rendszertelen a ciklus, akkor azt gyógyszeres kezelés nélkül kell először megnézni, és ezt követően kell elkezdeni a kezelést, amit szintén lehet kontrollálni.

        Ami jó lenne még, ha a 12-14 naptól lenne UH-os peteérés követés, hogy biztosak legyenek benne, hol a hiba.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-02-15 17:48:02; Megválaszolva: 2010. február 15., 17:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr! Kèrdéssel fordulnék Önhöz. Jelenleg 28 hetes kismama vagyok, egy terminusban történt hüvelyi szülést követően ,két évvel ezelőtt,- a terhességem 26. hetében corporalis l., sürgősségi császármetszésem volt. Most a...
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! 2017 nyarán hormonváltozás miatt megnőtt a jobb mellem, miután havi rendszerességgel a menstruáció előtt elviselhetetlenül fájt a mellem (ez 1 évig folyamatosan így volt, ugyanis az akkori nőgyógyászom azt...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! November elején megállapított az orvosom egy ikerterhességet/első terhesség) majd a vérvétel alapján kiderült,hogy megálltak a fejlődésben! Mindenféle külső beavatkozás nélkül megjött a menstruációm! Majd a...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék citológia eredményével kapcsolatban. Be van ikszelve: egyéb hámelváltozások, ezen belül: egyéb: parakeratozis. Ezeken kívül semmi más. Ennek előzménye egy 3 hónappal ezelőtti LSIL HPV...
        Tisztelt Doktor úr /nő Terhesség megszakításom volt kettő hete és most a kontrollon a Doktor úr csak kézzel vizsgált és nem csinált hüvelyi ultrahangot, azt mondta minden rendben van, viszont kicsit aggódom, hogy ez kimaradt. Ön szerint menjek...
        Tisztelt dr.Úr! Nőgyógyászom javasolta Cin plus teszt elvégzését. Ez mit jelent pontosan? Miért kell ezt megcsinálni ? Voltam már nemrég rákszűrésen. És olvastam hogy van Cin 1,2,3. Ezek mit jelentenek? És mi lesz ha ki jön az hogy mondjuk...
        Üdv!kérem segítsen mert kétségbe vagyok esve.Kb 3hónapja kezdödött a panaszom egyszer csak elkezdtem vérezni ami 2-3 nap múlva halványult és elmúlt aztán egyra gyakrabban ismételödöt elmentem nőgyógyaszhoz aki nem látott semmit az...
        Szép estét Doktor úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy betöltött 28. életévem után szeretnénk gyereket vállalni, de ezidő alatt nem sikerült. Előtte 1,5 évig fogamzásgátlót szedtem, az Iamna nevezetűt, de mostmár 3 hónapja nem...
        Kedves Doktor Úr! Kb. 1 hete a bal mellemet érzékenyebbnek, feszültebbnek érzem, mintha meg is lenne duzzadva a másikhoz képest. Nem mondanám, hogy fáj, inkább kellemetlen, diszkomfort érzetű. Valamennyire kisugárzik az érzékenység a...
        Tisztelt Dr. Úr! Nem rég voltam rákszűrésen,ahol az orvosom azt javasolta,hogy Hpv tesztet elletve CIN plus testet érdemes elvégezni,mert valami enyhefokú elváltozást észleltek (Lsil) azt hiszem,amit a Hpv is okozhat. Nos nekem régebben sűrűn...