Pecsételő vérzés

Tisztelt doktor Nő! 22 éves aktív kapcsolatban élő lány vagyok, tartósan szedtem egy gyógyszert, amit abbahagytam, mert pecsételő barna folyásom volt tőle, és a hasam is fájt.voltam orvosnál, nem talált semmit.új fogamzásgátlót használok, most vagyok a harmadik hónap végénél, eddig nem volt vele gondom, most megint elkezdődött ez a folyás, és fáj a hasam is.menstruációmmal gond nem volt.nem tudom mi lehet az oka, az elöző gyógyszert évekig használtam.remélem tud segítséget adni.köszönöm előre is.szilvia

 

WEBBeteg szakértő válasza fogamazásgátló témában

Kedves Szilvia!

Szerintem nem a fogamzásgátlóval lesz a baj, hanem egyszerűen van egy fertőzése, ami a gyulladás miatt kialakult vérzékeny méhszáj miatt pecsételő vérzéssel keveredett folyást okoz. Ezt kellene ellenőrizni, és megfelelően kezelni, hogy megszűnjön a panasz.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. január 10., 23:17; Megválaszolva: 2010. január 10., 23:17

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Vérzés együttlét után
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az utóbbi 2-3 hónapban gyakran előfordul, hogy szeretkezés után (de csak amikor orgazmusom is van) , vérezni kezdek, ami...
MItől van?
Szeretném megtudni hogy mitől lehetfolyásom többszörelőfordul denem viszket nem csip csak van és főleg amióta Belara fogamzásgátlót szedek. Az...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Nő/ Dokror Úr! Azt szeretném megtudni, hogy a fogamzásgátló tabletta hatását befolyásolhatják-e azok a gyógyteák, amelyek a...
Folyadék alapú cytologiai lelet
Kedves Dr.Úr! Éves nőgyógyászati vizsgálatra mentem el. Hüvelyi ultrahang vizsgálat negatív lett. Viszont a folyadék alapú cytologia leletem...
Irritált hüvely bemenet
Kedves Doktor úr! 39 éves nő vagyok, 4 terhességen vagyok túl, van egy 5 és egy 3 éves lányom. 2021-ben voltam még terhes a harmadik gyermekemmel...