Szőrösödés

Kedves Doktor Nő! Érdekelne Ön szerint hormonzavar áll a tulzott szörösségem háterében vagy csak alkat,? fekete hajam van, kreol bőr és születésemtől szörös a kezem, lábam, bajusz és erős fekete szállak vannak az államon, a hasam pihés de van néhány erős száll ott is, a menszeszem 12 éves koromtól napra pontos. Most kiprobálnám az endau fitoösztrégén krémet, segithet esetleg véknyitani a szőröket? Mindig vékony voltam.Köszönettel Éva

Dr. Boros Miklós válasza fokozott szőrnövekedés témában

Kedves Éva!

Mivel mindig fokozottabb volt a szőrnövekedése, elmondása szerinte a bőre, a jellege is hajlamosíthat erre. Amennyiben a szőrnövekedés a pubertás idején fokozódott, és férfias jellegű lett, akkor egy ez irányú vizsgálat nem ártana. Ha nem tudja, milyen ez, akkor menjen el tanácsért egy nőgyógyászhoz, aki "ránézésre" látja, hogy csak erősebb, de normál szőrnövekedés van, vagy esetleg férfias jellegű a szőrösödése, és hormonvizsgálatot rendelhet.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. november 15., 21:53; Megválaszolva: 2009. november 15., 21:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
túlzott szőrösödés
Tisztelt Webdoktorok! 25 éves nő vagyok. A probléma a túlzott szőrnövekedés, méghozzá férfias fekete, hosszú szőrzet növekedése az áll alatti...
Hormonrendszer
Kedves Válaszadó! Egy 47 éves nő vagyok, aki már 16 éves kora óta küzd az arcán lévő erős szőrzettel.Fiatalabb koromban jártam orvosoknál, de...
Túlzott szőrnövekedés
Kedves Doktor Nő/Úr! Én egy 15 éves lány vagyok és egy hete jött meg elösször a menzeszem. Azóta de elötte is jóval, észrevettem a mellkasomon...
Hormonok kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! 2022. június 30-án vérvételen voltam magánlaborban. Mellékelten elküldöm, szeretném ha „röviden” kiértékelné nekem. Az...
Meddig tekinthető normálisnak a...
Tisztelt Doktor Úr! Több évnyi fogamzásgátló szedése után 2021. szeptemberében hagytam abba az alkalmazását. Rá követő 2 hónapra ugyanakkor...