MItől van?

Szeretném megtudni hogy mitől lehetfolyásom többszörelőfordul denem viszket nem csip csak van és főleg amióta Belara fogamzásgátlót szedek. Az utasításban azt írták okozhatja az is. Most mit tanácsol mivel kezeljem.

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamazásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha a fertőzés nem valószínű, mert panaszok nincsenek, és egy nőgyógyászati vizsgálat során sem merül fel, akkor esetleg meg lehet próbálni heti 2x Gynoflor hüvelytablettát használni, ami a normál flórát állítja helyre. Hátha csak ennyiről van szó.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. október 15., 17:16; Megválaszolva: 2009. október 15., 17:16

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Pecsételő vérzés
Tisztelt doktor Nő! 22 éves aktív kapcsolatban élő lány vagyok, tartósan szedtem egy gyógyszert, amit abbahagytam, mert pecsételő barna folyásom...
Vérzés együttlét után
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az utóbbi 2-3 hónapban gyakran előfordul, hogy szeretkezés után (de csak amikor orgazmusom is van) , vérezni kezdek, ami...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Nő/ Dokror Úr! Azt szeretném megtudni, hogy a fogamzásgátló tabletta hatását befolyásolhatják-e azok a gyógyteák, amelyek a...
Folyadék alapú cytologiai lelet
Kedves Dr.Úr! Éves nőgyógyászati vizsgálatra mentem el. Hüvelyi ultrahang vizsgálat negatív lett. Viszont a folyadék alapú cytologia leletem...
Irritált hüvely bemenet
Kedves Doktor úr! 39 éves nő vagyok, 4 terhességen vagyok túl, van egy 5 és egy 3 éves lányom. 2021-ben voltam még terhes a harmadik gyermekemmel...