Mit tegyek, van-e más megoldás?

Tanácsot szeretnék kérni, hogy milyen gyógyszert ajánlanak ha túl magas a tesztoszteron szintem, nő létemre. Az endokrinológusom Dexamethason tablettát írt fel de nem kapható sehol.

Dr. Csuth Ágnes válasza tesztoszteron témában

Kedves Hölgyem!

Forduljon nőgyógyász-endokrinológushoz, a tesztoszteron szint miatt kicsit magasabb hormontartalmú fogamzásgátlót is lehet alkalmazni, pl. a Diane 35, de az összes leletét vinnie kell majd.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 07., 23:29; Megválaszolva: 2009. augusztus 07., 23:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Vérkép
Sajnos csak a ciklus 19. napján végzett vérvételhez kaptam referenciaértékeket: LH:   7, 17 mU/ml (follukuláris fázis: 1, 10-11, 60;...
HPV lelet èrtelmezés
Üdv, HPV lelettel kapcsolatban szeretnék kérdezni, zavaris információkat kaptam. A leletem a kovetkezo: A minta HPV DNS pozitiv (+) , azonban a...
Hormonprobléma
Szép napot! Mitől lehet , hogy csak akkor érzem jól magam amikor megjön. Olyankor úgy érzem rendesen működik a testem , fellélegez. Nem vagyok...
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...