Clostilbegyt szedésével mikorra kell menstruálnom?

Tisztelt Doktor Nő/Úr!

7 évig szedtem fogamzásgátlót, 5 hónapja hagytam abba. Azóta valószínű nem volt peteérésem. Orvosom clostilbeytet írt fel (1x2/nap) . Akkor kellett volna elkezdenem szedni, mikor megjön. De 37 napnál még semmi, így orvosom javaslatára elkezdtem szedni. Kérdésem, hogy mikorra várható a menstruáció, ha addig nem esek teherbe?
Köszönettel Zsófi

Dr. Farkas Ágnes válasza peteérés témában

Kedves Zsófi!

Amennyiben lesz peteérése, úgy a szedés kezdetétől számított kb. egy hónap múlva. De érdemes lenne ellenőrzni UH-on, hogy van-e peterés a szedést követő egy hét múlva néhány napon át, akkor biztosabban tudhatják, hogy mi a további teendő.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 08., 21:42 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 08., 21:42
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Peteérés?
Tisztelt DR! Lányom 4 évig szedett fogg. tbl-át, amit egy éve abbahagyott! Utána hónapokig nem menstruált, majd gyógyszerrel / Norc./ megjött....
hormonvizsgálatok eredményének...
Tisztelt Nőgyógyász! Szeretném a segítségét kérni a 2 hormonvizsgálati eredményem értékelésében. 25 éves vagyok. Menstruációm elég erős...
Peteérés követése
Tisztelt Doktor Úr! Most hagytam abba a fogamzásgátlót (Nuvaring) . Elkezdtem hőmérőzni és vettem ovulációs tesztet is. A hőgörbe és a teszt...
Peteérés
Tisztelt Doktor Úr! Egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy lehetséges-e az hogy van peteérés de a tüsző csak rá egy hét múlva reped meg?...
Peteérés hiánya. Ajánlott...
Kedves Doktor Úr/Nő! Rendszertelen havi ciklus miatt vérvétel történt nem rég. Az eredmények azt mutatták, hogy nincs peteérésem. Mivel nem...