Havi vérzés

Jó napot kívánok! A novinette fogamzás gátló tabletát szedem és már 14 napja vérzek. Most kezdtem el szedni megint ezt a fogamzás gátló tabletát de már azon a ponton voltam hogy a 10. gyógyszernél abba hagytam, mert gondoltam hogy már el fog múlni a vérzésem. De még mindig van. Mit tehetnék? Forduljak a nőgyógyászomhoz?

Előre is köszönöm válaszát.

Üdvözlettel: Tibai Krisztina

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza menstruáció témában

Kedves Krisztina!

Amennyiben mostanra nem múlt el a vérzése, javaslom menjen el egy nőgyógyászati kontrollra, hogy másik gyógyszert írjanak ki, és szükség esetén a vérzésre is adjanak gyógyszeres kezelést.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 29., 09:10; Megválaszolva: 2009. július 29., 09:10
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...