Csomó

Tisztelt doktor Úr! Többször tapasztaltam, hogy a nagy szeméremajkaim belső felületén lévő mirigyek begyulladtak és fájdalmas csomók alakultak ki és egészen addig fájtak amíg nem sikerült kinyomni és a váladék nem ürült ki belőle. Most is megjelent egy ilyen borsónyi nagyságú csomó a nagy szemérem ajkam és a kis szemérem ajkam találkozásánál. És nem akar elmúlni. A kérdésem az lenne, hogy ezek a mirigyek a Bartholin mirigyek? úgy tudom, hogy ebből csak kettő van közvetlenül a hüvely bejáratánál (nekem nem ott szoktak csomók megjelenni) . Mindenképpen el kell-e mennem orvoshoz vagy a csomó magától is elmúlik, illetve mi okozhatja ezeknek a mirigyeknek a duzzanatát? egy hónap múlva van időpontom a nőgyógyászomhoz addig várhat ez a probléma vagy mielőbb fel kell keresnem az orvosomat. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nőgyógyászati probléma témában

Kedves Hölgyem!

Szerintem egy vizsgálatra érdemes lenne elmennie, de valószínű, hogy szőrtüszők gyulladásáról van szó. Lehet, hogy gyantáztat, és ezért alakul ki gyakrabban ilyen probléma. A Bartholin-mirigy gyulladása nem így zajlik, nem valószínű, hogy erről van szó. Egy ellenőrzésre menjen el, és meglátják, hogy pontosan mi is az elváltozás.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 26., 12:56; Megválaszolva: 2009. július 26., 12:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nemi vírus?
Jelenlegi partnerem arra panaszkodik hogy a menstruáció közben és után kellemetlen illata van ami eddig nem volt. Meg van róla győződve hogy valami...
babavárás
Tisztelt Dr.! Masfél éve várunk a babánkra és semmi! 5évig szedtem a triregor fogamzásgátlot, de kb 4évben volt hogy a gyogyszer szedes ellenere egy...
Miert jelenik meg fajo, egeto erzes?
Azt szeretnem kerdezni, hogy miert jelenik meg egeto, fajo erzes szeretkezes kozben, meg utana? Mar hosszu ideje van az, hogy szeretkezes kozben a...
Mastodynon cseppek
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Két nappal ezelőtt a nőgyógyászom Mastodynon cseppeket írt fel, mivel a Laurina fogamzásgátló szedése mellett is...
mit tegyek?
Tisztelt Doktornő/ÚR! A problémám az lenne, hogy 4 hónapja bal oldali hasi fájdalmaim jelentkeztek vizelési ingerrel, és időnként vizelés utáni...