Nőgyógyászati probléma

Kedves Doktornő!

Kb. három napja vettem észre, hogy elég erős folyásom van, amelynek színe barnás rózsaszínes. Nem tartalmaz élénk piros vért, csupán váladékosnak tűnik. Kb. 8 napja volt a menzeszem első napja, tehátszinte ezzel a folyással végződik a menzeszem, ami ami azt illeti elég hossszú idő. (bár mindig ilyen hosszú ideig tartott - egy hét.)

Legutóbb januárban voltam citológián, illetve hasi Uh-n, és hüvely Uh-n. Itt minden jó eredménnyel zárult. (P2-es erdemény és semmi kóros képlet.) Ellenben kértünk egy hormonvizsgálatot, ahol az eredményeim a következőek voltak: FSH: 6, 1; Luteinizáló hormon: 4, 1; Prolaktin: 8, 7; Thyreotrop: 1, 82

35 éves nő vagyok, van egy tíz éves kisfiam, szeretnék még egy gyermeket és aggódom, hogy ne legyenek rossz eredményeim.

A kérdéseim: A citológia eredményt mikor célszerű megismételtetni? Lehetek-e nyugodt a januári eredmény mellett most júliusban? A hormon eredmények mit mutatnak? Észrevettem, hogy a tampon mellett egészen lecsökken a menstruációm, napokban és mennyiségben is értem. Ez összefüggésben lehet-e a problémámmal? A méhnyálkahártya vastagsága miatt - esetlegesen ha ez menz. után 6, 7 mm-es - is lehet hasonló probléma?

Megértését és válaszát előre is köszönöm:

Tisztelettel: Zsuzsanna

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Zsuzsanna!

Minden nő életében előfordulhat hormonzavar és persze amennyiben a vérzése nem növekszik, akkor semmiképpen nem kell aggódnia, mivel nincsen semmi baj. A lényeg, hogy ha nem hagyja nyugodni a vérzés, akkor el kell mennie egy nőgyógyászhoz, aki megvizsgálja. De minden bizonnyal a következő menzesze után ez a vérzészavar meg fog szűnni. Ez lehet, hogy egy hónap múlva de szerintem meg fog. Aggódnia nagyon nem kell. A rákszűrést pedig évente kell csináltatni.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt.
Kérdés: 2009. július 25., 11:21; Megválaszolva: 2009. július 25., 11:21
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....