Norcolut

Kedves Doktor úr/nő!

2 hete végeztek nálam egy egészségügyi küretet.Rendszertelen és erős volt a mensesem.

Szövettani eredmény: Hyperplasia simplex endometrii.Polypus endometrii részletei.Kérem, röviden magyarázza el a leletemet!

És Norcolut tablettát kaptam. Milyen mellékhatásokkal számoljak a szedését követően?

Köszönettel válaszát: Emma

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza bő menstruáció témában

Kedves Emma!

A lelete azt mutatja, hogy volt egy polyp a méhében (egy jóindulatú sejtburjánzás, ami vérzészavarhoz vezethet) , és egy hormonhatásra létrejött méhnyálkahártya-megvastagodás, emiatt volt szükséges a gyógyszer felírása.

A gyógyszer hatására meg fog jönni a menses, mellékhatásai lehetnek a tájékoztatónak megfelelően, nem kell extrém hatásra számítani.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 24., 00:08; Megválaszolva: 2009. július 24., 00:08
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...
Kóros laphámsejt elváltozás
Jó estét! . A tegnapi napon értesültem a rákszűrésem eredményéről, amely kóros atypusos laphámsejt elváltozást és gyulladást is mutatott ki. 3...
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Ureaplazma
Azt szeretném a doktor Úrtól kérdezni hogy amennyiben évek óta fennálló ureaplazma fertőzésem kezeletlenül van, a nemsokára tervezett lombik...