Fogamzásgátlás

ujabb kerdesem lenne az elso levelemben mondtam hogy kesett a menstruaciom egy napot de masnap megjott szukseges vajon terhessegi tesztet vegyek vagy megnyugodhatok? okozhate kesest tabletta mellett az ha stressz helyzetnek vagyok kiteve peldaul esetemben allamvizsga? valaszat elore is koszonom

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza terhességi teszt témában

Kedves Hölgyem!

Ha a menses teljesen szokásos lefolyású, akkor a terhesség nem valószínű. Ha kevesebb, barnás pecsételés inkább, akkor is lehet, hogy a stressz okozza, de egy tesztet érdemes megcsinálni a biztonság kedvéért.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 21., 22:32; Megválaszolva: 2009. július 21., 22:32
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...
Kóros laphámsejt elváltozás
Jó estét! . A tegnapi napon értesültem a rákszűrésem eredményéről, amely kóros atypusos laphámsejt elváltozást és gyulladást is mutatott ki. 3...
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Ureaplazma
Azt szeretném a doktor Úrtól kérdezni hogy amennyiben évek óta fennálló ureaplazma fertőzésem kezeletlenül van, a nemsokára tervezett lombik...