Nőgyógyászati probléma

Tisztelt doktor úr/nő! Nagyon sürrün fáj a, derekam, hányingerem van a menszeszem 7 napra elmúlott és rá 2 napra pecsételö vérzéssem van. Kérdéssem ezt mi okozhatja és mit lehet tenni ellene. Válaszát elöre is köszönöm!

Dr. Farkas Ágnes válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Hölgyem! Sajnos nagyon kevés információt adott meg, így nem tudok sokat javasolni, csak, hogy keressen fel egy nőgyógyászt. Hormonzavar, fertőzés okozhatja a panaszokat.  Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. július 17.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Narancssárga, néha véres folyás, mi...
Kedves doktornő/doktorúr! Holnapra van időpontom nőgyógyászatra. Soha nem volt nőgyógyászati problémám. Mindig rendszeres volt a mensesem, néha pecsételés, de...
Fogamzásgátló mellett egy héttel előbb...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött. Az utóbbi időben...
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit. Megszakítás nélkül...
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg), ezzel parhuzamosan gombaval is kezelnek. A...
Mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3. hónapban volt...
Pecseteles
Tisztelt Doktor Ur! 1, 5 eve szedek egy Yasmine nevu fogamzasgatlot. Most tapasztaltam eloszor pecsetelo verzest, ami nagyon megremit. Olvastam cikkeket,...