Fogamzásgátló tabletta mellékhatásai

Eddig egy ciklusnyi fogamzásgátlót szedtem be, és körülbelül az utolsó 2 hétben jelentkezett a pecsételő vérzés amit a mellékhatások leírásánál olvastam is. Bár nem voltam biztos benne, hogy ez valóban az, mert előtte hüvelyi fertőzésem volt, és lehet hogy ez inkább folyás volt, nem vagyok biztos benne. Főleg azért, mert utána pedig folyamatosan viszketett a hüvelyem környékén, ezért gyanítom hogy még mindig fertőzött vagyok. Ez is egy mellékhatás vagy menjek el inkább nőgyógyászhoz és jobb ha megvizsgál?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza hüvely, viszketés témában

Kedves Hölgyem!

A viszketés az nem mellékhatás, és egy hüvelyfertőzést nem szabad kezelés nélkül hagyni, mert krónikus, és felszálló fertőzés is kialakulhat miatta, szerintem is az a biztos, ha elmegy egy vizsgálatra.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 17., 20:23; Megválaszolva: 2009. július 17., 20:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Hüvelyi viszketés
Pár hónapja a hüvelyem és környéke viszketett, de ez elmúlt magától. Most ismét kezdődött már egy hete de nem folyamatosan csak idöszakonként...
Nőgyógyászati probléma, vagy...
Tisztelt Doktornő/Úr! Egy olyan problémával fordulok önhöz, amit nem neveznék betegségnek, de mindenképpen orvostól kérdezném meg, hogy mi lehet...
Közösülés
Tisztelt Doktor Nő! Az oldalon több olyan hozzászólással találkoztam, amiben közösüléssel kapcsolatos problémában kérnek segítséget. Volt...
Női betegség
Hüvely és méhsüllyedésem van. Műtétig (azt hiszem muszáj lesz) tudok-e valamit tenni, amivel enyhítem a bajt és a velejáró mostani...