Vérezhetek szex közben a canestentől?

Kedves Doktor Nő!

19 éves nő vagyok! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy a párommal azt vettük észre szex közben, hogy vérzek.Soha nem fordult még ilyen elő. A menstruációmnak 10-én kéne megjönnie és ez 6-án történt, azt hittük előszőr, hogy megjött de azóta egyáltalán nem vérzek. A hónapban volt egy gombás fertőzésem amire az orvos canesten kombit írt föl, rendbejöttem tőle, esetleg nem lehet, hogy a gyógyszer miatt történt ez?

                                 Válaszát előre is köszönöm! B.Fruzsina

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Fruzsina!

Vissza kellene mennie a nőgyógyászhoz, mert lehet, hogy nem gyógyult meg teljesen. Ha pl. a méhszáj is gyulladtabb kissé, akkor onnan származhat a vérzés, ez vizsgálaton látszódik, és valószínű, hogy másik gyógyszert is kell szednie.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 10., 09:38; Megválaszolva: 2009. július 10., 09:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....