Nőgyógyászati panasz!

Tisztelt Doktornő/Úr!

Én egy 18 éves lány vagyok és több mint egy éve fogamzásgátlót szedek...most körülbelül egy hete erősen görcsölök..és alvadtvérszerű váladékom van...néha vérrel kisérve... Arra lennék kiváncsi hogy ez mitől lehet? Egyébként az elöző hónapban rendesen megjött a menstruációm..és most pedig 12.-én kellene hogy megjöjjön? Valami fertőzésem van? Vagy talán gyógyszert kellene váltanom?
Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Sajnos vizsgálat nélkül nem lehet tudni, mi okozza a vérzést. Mivel nagyobb mennyiségű vér (alvadék) is van, illetve alhasi panaszok is vannak, ellenőrzés mindenképpen szükséges.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 06., 12:41; Megválaszolva: 2009. július 06., 12:41
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...
Kóros laphámsejt elváltozás
Jó estét! . A tegnapi napon értesültem a rákszűrésem eredményéről, amely kóros atypusos laphámsejt elváltozást és gyulladást is mutatott ki. 3...
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Ureaplazma
Azt szeretném a doktor Úrtól kérdezni hogy amennyiben évek óta fennálló ureaplazma fertőzésem kezeletlenül van, a nemsokára tervezett lombik...