Megijedjek?

Tisztelt Szakértő!

Remélem le tudom úgy írni a problémámat, hogy tudni fogja rá a választ, mert én nagyon megijedtem, és mivel a héten fogok menstruálni, csak kb. 1, 5 hét múlva jutok el orvoshoz.

A hüvelynyílástól kb. 05-1 cm-re nőtt egy borsónyi púp, amely ugyanolyan élénk rózsaszínű, mint a körülötte levő terület, de érzékeny. Mi lehet ez? Kérem mielőbbi (remélhetőleg megnyugtató) válaszát! Nagy a baj? Rengeteg nőgyógyászati gondon vagyok túl, de ilyet még soha nem láttam. Nőgyógyászhoz vagy bőrgyógyászhoz menjek?

Köszönöm a segítségét! Tisztelettel: Anita

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nőgyógyászati probléma témában

Kedves Anita!

Vagy egy szőrtüszőgyulladás lesz, vagy egy kezdődő Bartholin-tályog, vagy ciszta. Megijedni nem kell, amennyiben a panaszok nem fokozódnak, nem kell szaladni orvoshoz. Menses alatt figyeljen arra, hogy többször is tisztítsa le a területet tiszta vízzel, és alaposan szárítsa meg, betétet gyakrabban cseréljen, mint szokott, és utánna ráér orvoshoz menni.

Ha a panaszok fokozódnának, a "púp" nőne, vagy jobban fájna, akkor menses alatt is nyugodtan el lehet menni orvoshoz, higgye el, minden orvos látott már mensest sokszor, ez nőgyógyászaton természetes.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 04., 19:53; Megválaszolva: 2009. július 04., 19:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nemi vírus?
Jelenlegi partnerem arra panaszkodik hogy a menstruáció közben és után kellemetlen illata van ami eddig nem volt. Meg van róla győződve hogy valami...
babavárás
Tisztelt Dr.! Masfél éve várunk a babánkra és semmi! 5évig szedtem a triregor fogamzásgátlot, de kb 4évben volt hogy a gyogyszer szedes ellenere egy...
Miert jelenik meg fajo, egeto erzes?
Azt szeretnem kerdezni, hogy miert jelenik meg egeto, fajo erzes szeretkezes kozben, meg utana? Mar hosszu ideje van az, hogy szeretkezes kozben a...
Mastodynon cseppek
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Két nappal ezelőtt a nőgyógyászom Mastodynon cseppeket írt fel, mivel a Laurina fogamzásgátló szedése mellett is...
mit tegyek?
Tisztelt Doktornő/ÚR! A problémám az lenne, hogy 4 hónapja bal oldali hasi fájdalmaim jelentkeztek vizelési ingerrel, és időnként vizelés utáni...