Mitől lehet?

Tisztelt Dr. Nő/Úr!

36 éves vagyok, és van egy 8 éves kisfiam.Kb. 6 éve hurokkal védekezem. Semmi problémám nem volt vele eddig. Most június első hetében menstruáltam, és múlt hét csütörtök óta (tehát 18 nap múlva) ismét vérzek. Kevesebb, mint egy menses vérzés, de a semmitől több. És néha a hasam alja is görcsöl. Soha nem volt még ilyen, amióta a hurok van. Mi lehet az oka?

Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Az egyik fontos dolog, amit tudnia kell, hogy egy hurok 5 évig lehet fent, ezt követően cserélni kell. Tehát időszerű lenne Önnek is egy csere.

A vérzésnek több oka is lehet, de talán az egyik fontos az, hogy elmozdult a hurok a helyéről. Ezt azért is ellenőrizni kell, mert így teherbe lehet esni. A másik ami még szóba jön, hogy terhes lett a hurok mellett, sajnos néha előfordul.

Emellett vérzészavar sokminden okozhat, ezért egy nőgyógyászati vizsgálatra kell elmennie, ahol UH vizsgálattal ellenőrizhetik, hogy miről van szó pontosan.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 04., 19:49; Megválaszolva: 2009. július 04., 19:49
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...