Petefészek, nemi szervek

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

Az az én problémám, hogy 2007 szeptemberében összejöttem a mostani párommal. Azóta mind a kettőnknek pirosodás, kiütés és viszketés jelentkezik egy-egy együttlét után. Hiába próbáltam különféle kúpokat és kenőcsöket nem nagyon használt. Majd 2008 májusában abbahagytam a fogamzásgátlót, amit azért kellett szednem mert a bal oldali petefészkem meg volt nagyobbodva 3 mm-el. Azóta 2 hónaponta jön meg a vérzésem, most pedig 3 hónap után jött meg. Kicsit utána néztem, de nem sokat találtam a témáról. A páromnak és nekem is A pozitiv a vércsoportunk. 

Mostanában az alhasam is "fáj". Legalább is úgy érzem, hogy a petefészkemmel gondok vannak, de félek az orvosi vizsgálattól.

Válaszát előre is köszönöm. 

Mercédesz 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nőgyógyászati probléma témában

Kedves Mercédesz!

Orvosi vizsgálat nélkül pedig nem lehet eldönteni, hogy van-e kezelnivaló betegség. A menses rendellenesége miatt egy hormonvizsgálatot kellene csinálni, míg a fájdalom, és pöttyök fertőzésre utalnak. Kölönösen, mivel mindkettőjüknek panasza van, el kell menni a párjánka is egy vizsgálatra, bőrgyógyászatra.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 18., 14:12; Megválaszolva: 2009. június 18., 14:12
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nemi vírus?
Jelenlegi partnerem arra panaszkodik hogy a menstruáció közben és után kellemetlen illata van ami eddig nem volt. Meg van róla győződve hogy valami...
babavárás
Tisztelt Dr.! Masfél éve várunk a babánkra és semmi! 5évig szedtem a triregor fogamzásgátlot, de kb 4évben volt hogy a gyogyszer szedes ellenere egy...
Miert jelenik meg fajo, egeto erzes?
Azt szeretnem kerdezni, hogy miert jelenik meg egeto, fajo erzes szeretkezes kozben, meg utana? Mar hosszu ideje van az, hogy szeretkezes kozben a...
Mastodynon cseppek
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Két nappal ezelőtt a nőgyógyászom Mastodynon cseppeket írt fel, mivel a Laurina fogamzásgátló szedése mellett is...
mit tegyek?
Tisztelt Doktornő/ÚR! A problémám az lenne, hogy 4 hónapja bal oldali hasi fájdalmaim jelentkeztek vizelési ingerrel, és időnként vizelés utáni...