Mi az oka?

Azzal a kérdéssel fordulok Ön (ök) höz, hogy mi okozhatja a barna folyásomat és a minimális vérzésemet? A menstruációm egy hete múlt el. Ez a folyás és vérzés csak egy napig tartott. E panaszok mellett erős alhasi fájásaim is vannak, ezek 2-3 napja gyötörnek. Utána olvastam, ezek tényleg lehetnek terhességre utaló jelek is? (A párommal megszakításos módszerrel védekezünk.) Vagy a stressz következtében is lehetnek ilyen panaszaim? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Hölgyem!

Valószínű, hogy fertőzése van, és ez okozza a panaszokat, el kell mennie egy nőgyógyászati vizsgálatra.

A megszakított közösülés egy nagyon bizonytalan módszer, könnyen teherbe lehet esni, ha az utolsó menses nem a szokásos lefolyású volt, hanem kevesebb, és inkább barnás jellegű, akkor egy terhességi teszetet is csinálnia kell.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 17., 13:36; Megválaszolva: 2009. június 17., 13:36
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....