Prolaktin liz

Tisztelt Doktor Úr!

Az a kérdésem hogy magas prolaktin szint ill 1 az összradiol, tehát nincs peteérés, milyen irányban kell a további vizsgálat?   első menstruácio 17 éves korban volt, de csak Triaklim adására, ennek abbahyagyása után vérzés nem jelentkezett.

korábbi uh, pontosan le  vannak mérve a petefészkek ill, a méhem.

Ennek ellenére volt orvos aki amíg nem kaptam a hormont, azt mondta az életben nem lesz mentruácio még hormon adásárra sem, nos szerencsére akkor nem így volt.

Nagyon  nagyon fontos lenne az hogy esetleg lehet e nekem valami más bajom a hiopfizis adenomán kívűl, mert magas prolaktin miatt a labor azt mondta kell egy jó endokrinologus, és MR vizsgálat.

Ha korábban mindig megtalálták a petefészkeket és méhet akkor az nem tünhetett el? 14 évesen volt egy akut vakbélműtét. ott is át kellett nézni a belső részeket, mert nagyon gennyes volt.

már semmit sem értek csak azt hogy teljesen tönkremegyek ebben a bizonytalanságban.

jah az uh csak hasi volt mivel szűznek nem lehet hüvelyi és ezt nem is engedném.

A is érdekelne már utána néztem mi van ha swyer sz van? akkor is magas a prolaktin színt? meg nincs vagy kevés az összradiol?

nagyon kérem segítsen!

köszönettel

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza magas prolaktin szint témában

Kedves Hölgyem!

Ami az egyik legfontosabb dolog, hogy vannak petefészkei és méhe, hiszen ha egyszer már megtalálták őket, nem fognak elveszni, de sajnos néha olyan pozíciót vesznek fel, hogy nehéz megtalálni őket, különösen hasi UH-ra jellemző ez. Nem írja, hogy hány éves, de talán 19 körül lehet az előzményekből számolva... Még van sok idő, hogy minden szükséges vizsgálat megtörténjen.

A másik, hogy tényleg el kellene mennie egy endokrinológushoz, aki koponya vizsgálatot is el fogja rendelni, mert a magas prolaktin szint okát ki kell deríteni.

Emellett egy magas prolaktin szint simán okozhatja a mensesgondokat, hiszen gátolja a peteérést, így nem lesz menses sem. Erre viszont létezik gyógyszer is (pl. Bromocriptin) , aminek a hatására javulnak a hormonszintek is, lehet peteérés, és menses is. Ezt az endokrinológus szintén fel fogja írni, tehát semmiképpen se adja fel. Ne féljen, csak legyen tisztában vele, hogy a megfelelő orvost kell megtalálnia, aki alaposan kivizsgálja, és megfelelően kezeli Önt.

Sok sikert!

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 16., 14:50; Megválaszolva: 2009. június 16., 14:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Kisbabát szeretnék, DE!
Tisztelt Doktor Úr! Azért kerestem meg Önt így levélben, mert (sürgősen) szükségem lenne egy válaszra csak a kérdésemmel kapcsolatban....
Petefészek-gyulladás
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy 3 éve született a kislányom! 2 éve viszont rendszertelen a menstruációm, késik mindig... vagy kimarad...
Vizelesi problema
Tisztelt Dr. Farkas Ágnes! 2hete egyutt voltam a parommal , majd ra par napra eszrevettem hogy nem egyszeru a vizeleturites! Érzem hogy kell el is megyek...
NK ölősejt
Tisztelt Doktor Nő! IVF kezelésben veszek részt, májusban volt a stimuláció és június 12-én elvetéltem. Ez volt az első vetélésem. Elmentem Nk...