Terhességi teszt

Tisztelt Doktornő/Doktor úr!

Június 3-án az esedékes napon megjött ugyan a menstruációm, de csak nagyon minimális vérzésem volt 1 napig, illetve egy-két cafat is volt benne. Az elmúlt két napban viszont semmi sem volt. A mai napon csináltam egy terhességi tesztet, ami nagyon halványan de pozitív eredményt mutatott.

Kb. 1 hónapja szedek antidepresszánst is (Sertadepi). Kérdésem az lenne, hogy mekkora a terhesség valószínűsége és az említett gyógyszer mennyire befolyásolhatja a teszt eredményét?

Előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a terhességi teszt témában

Kedves Hölgyem!

A gyógyszer nem befolyásolj a terhességi teszt eredményét, mivel halvány volt, javaslom ismételje meg egy hét múlva, és egy ellenőrzésre forduljon nőgyógyászhoz.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 11., 20:43; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...