• Hüvelygyulladás? Vagy más is?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm Farkas Doktornő!

        Múltkor már írtam Önnek kismedencei gyulladásos problémáim miatt,amikor úgy éreztem, hogy a fertőzés ráterjedt a beleimre is. Eljutottam nőgyógyászhoz(nem a megszokott), akinek miután elmondtam a gondom, rögtön leteremtett, hogy miért nem mentem háziorvoshoz, mert ez valószinű hogy felszívódási probléma...?! Úgy-ahogy megvizsgált (megnyomkodta a hasam, illetve megnézte a méhnyakat és ennyi!!!) és csak annyit mondott, hogy bizonytalan hüvelyi folyásom van, amire kaptam Flucohexalt és Dalacint. Az előbbit már bevettem, és nem érzek változást... a krémet meg fogom használni, de szerintem ettől még nem múlik az összes panaszom. Úgy érzem, nem ez lehet a gondom fő okozója. A hasam még mindig ugyanolyan puffadt (már több hónapja és nagyon idegesít) és ha a doki szerint nincs felszálló fertőzésem vagy valami hasonló akkor nem éreznék sokszor menstruációs görcsszerű fájdalmat, nem lenne hőemelkedésem stb. stb. Írt nekem egy gasztroenterológus is ezen az oldalon és szerinte is nőgyógyászati problémáról van szó. Mit tegyek? Menjek el egy másik nőgyógyászhoz is aki majd kialakít egy 3. diagnózist?! Önt el lehet érni valahol? Van saját rendelési ideje rendelőben vagy esetleg magánorvosként fogad betegeket?

        Köszönettel: F.Patrícia

         

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelygyulladás, alhasi panaszok témában

        Kedves Patrícia!

        Nem emlékszem, vajn gastroenterológusnál járt-e már? Ha még nem, akkor érdemes lenne egy belgyógyászatio kontroll is, hogy személyesen is lássa orvos. Én Kazincbarcikán dolgozom, és szeptember után Debrecenben is elérhető leszek. Magánrednelésem nincs, még nem vagyok szakorvos. Jeleneg Debrecenben tudok segíteni magánrendelésre eljutni nagyon jó orvoshoz, ha szükség van erre.

        Az alhasi panaszok miatt én úgy gondolom, alaposabb kivizsgátásra lenne szükség, és a folyást a kórokozónak megfelelően kellene kezelni, ha fertőzésről van szó, hiszen ez is okozhatja a korábban említett felszálló fertőzést, és alhasi panaszokat.

        Ha úgy érzi, nem kezelik megfelelően, hát menjen el egy harmadik orvoshoz is, hiszen meg kell találni azt az orvost, akivel a kommunikáció is megfelelő lesz.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-06-11 12:46:42; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés