Terhes vagyok, vagy másra gondoljak?

 

már egy hete nem jött meg a menstruációm. Szedek gyógyszert, de az ominózus eset akkor történt, amikor az egy hetes szünetem volt. Állandóan azt érzem, hogy "most megjön", mert menstruációt megelőző fájdalmaim vannak. Fáradékony vagyok, fáj a hasam, főleg a petefészkeimnél. Egy éve volt egy kismedence és petefészek gyulladásom, nem tudom annak köze lehet e ehez. Tesztet még nem mertem csinálni, mert államvizsga előtt állok és félek az eredménytől. Lehet csak a stressz az oka?

Köszönöm a választ:)

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza késik a menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Valószínű, hogy csak a stressz az oka, hiszen a fogamzásgátló védelmet nyújt még a gyógyszermentes napokon is, tehát, ha rendszeresen szedte a tablettát, akkor nem eshetett teherbe. Várjon nyugodtan, de egy terhességi tesztet csináljon, és akkor biztosan nem is lesz ideges.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 05., 15:52; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:22
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...