Endometriózis a fogamzásgátló miatt?

Tisztel Doktor Úr/Nő!

Kb. 1 hónapja kezdtem el szedni a Lindynette 20 -at. Akkor a menstruációm 13 napos lett miatta. És a menstruációm óta elkezdett fájni a hasam. A gyógyszer szedés előtt még menzesz alatt sem fájt, most meg igen. Azóta minden nap fáj. Néha még egy erős besugárzó alhasi fájdalmam is volt. És az együttlét alkalmával nagyon hamar száradok. Lehet, hogy ez a fogamzásgátló hatása? Mert félek, hogy endometriózisom van. Olvastam, hogy a vizsgálatot műtét alatt végzik, én meg nem merem megkérdezni a nőgyógyászom erről, mert a vizsgálatot csak alapos gyanú esetén végeznék el szerintem.

Ön szerint mit tegyek? Mi lehet a baj?

Válaszát előre is köszönöm.

Titika

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Titika!

Ne aggódjon, nincs endometriózisa, akkor nem a fogamzásgátló alatt kezdődtek volna a tünetei. Hiszen ez éppen erre is jó lenne, mert jelentősen csökkenti a betegséggel járó panaszokat. Viszont egy fertőzésre inkább gondolhatunk, szerintem menjen vissza nőgyógyászához, hogy ezt kizárják. Emellett, ha nem csökkennek a panaszok, akkor lehet, hogy másik gyógyszert kell majd szednie.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 22:43; Megválaszolva: 2011. október 04., 14:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...