Norcolut

Tisztelt Doktornő! A kérdésem a következő lenne, már 1 éve spirállal védekezünk. Márciusban viszont közti vérzéseim voltak.Elmentem orvoshoz aki megnyugtatott, hogy jó helyen van és írt fel norcolut tab napi 1-et. Menszesz után ismét volt vérzés megint ezt a tablettát kaptam napi 2-öt 10 napig, rá 3-4 napjára megvonásos vérzés jelentkezett. Május 18.-án kellett volna megjönnie ma 26-van. A terhességi teszt neg.-lett.Lehet a gyógyszertől.Várom megtisztelő válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Nem írja, mikor volt az előző mensese, de úgy értelmezem, a megvonásos vérzés időpontjától számol. Lehet, hogy a gyógyszer kissé megzavarta a ciklusát, szerintem várjon még néhány napot. Ha mégse jönne meg a vérzés, a jövő héten menjen el egy kontrollra.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 31., 00:21; Megválaszolva: 2011. október 04., 12:09
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Lehetek terhes?
Tisztelt Doktorúr! 3 napja késik a menstruációm, eddig mindig időben jött meg, 28 napos a ciklusom. Október 17-én, aktus közben elszakadt az óvszer....
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...