Menstruáció elmaradása

Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő!

2008 októberében abbahagytam a Trinordiol 21 drazsé nevű fogamzásgátló szedését és azóta nem jött meg a menstruációm.Februárban voltam nőgyógyásznál, aki azt mondta, hogy várjunk még tavaszig és ha akkor sem jön meg, akkor menjek vissza. Nem szeretnék hormontablettákat szedni, ezért kérem a segítségét, hogy nincsen-e valami természetes gyógymód, ami meghozhatja a menstruációmat. A fogamzásgátló szedésének abbahagyása után lelki okok miatt eléggé lefogytam. Lehetséges, hogy ez is hozzájárulhat a problémához.

Előre is köszönöm a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Az, hogy a mensest hormontartalmú gyógyszerrel kell meg meghozni, nem jelenti azt, hogy folyamatosan szedni kell őket. Viszont a hormonrendszerre máshogyan nem lehet hatni, csak hormonokkal.

Megpróbálkozhat gyógynöveényekkel, de mégiscsak hosszú idő telt már el október óta, ideje lenne rendezni a mensest. Ha még a fogyást, és a lelki problémákat is figyelembe vesszük, akkor pláne érdemes lenne egy kivizsgálást csinálni, és megnézni, hogy működik a hormonháztartása.

Ne aggódjon, orvosa igen türelmes, szerintem hallgasson rá.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 28., 15:43; Megválaszolva: 2011. október 04., 10:55
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...