• Ismeretlen eredetű vérzés..

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornö/Doktor Ur!

         

        Evek ota visszaterö candida fertözestöl szenvedek. Sajnos ez esetben is kiujult, igy vettem egy kupot, mely eddig mindig segitett: Gyno-Pevaryl 150mg. Tegnap elött este felhelyeztem, viszont reggelre veres lett az elsonemüm. Napközben pedig teljesen felerösödött a verzesem, egy gyengebb menstruaciohoz tudnam hasonlitani. Az alhasam tompan faj. Menzes szerintem nem lehet, fogamzasgatlo tablettat szedek (yadin) es egy hete mult el a havi verzesem. A fogamzasgatlot rendesen szedem, nem hagytam ki egy szemet sem, minden nap idöben bevettem.

        Legutobbi alkalommal, mikor ezt a kupot hasznaltam, akkor is eszleltem kisebb verzest (csak par csepp, alig eszrevehetö), de velemenyem szerint az elhanyagolhato volt. Viszont a mostani "reakciotol" egy kicsit megremültem. A kup hasznalatat abbahagytam, de mivel külfödön tartozkodom, nem tudok egy nögyogyaszt sem felkeresni. Kerdesem lenne, h Ön mit tanacsol, mit tegyek, Ön szerint mi lehet ez a verzes??

         

        Valaszat elöre is köszönöm!!

        Üdvözlettel:

        L.szilvia

        WEBBeteg szakértő válasza a gombás hüvelyfertőzés témában

        Kedves Szilvi!

        A vissza-visszatérő fertőzésnek az oka nem biztos, hogy pont Candida, és az sem biztos, hogy gomba. Baktérium is okozhat folyást, és nem mindegy, hogy mivel kezeli. Mivel ez folyamatos probléma, előbb-utóbb érdemes lenne elmennie egy kivizsgálásra, hiszen egy krónikus fertőzésnek következményei is lehetnek.
        A másik, hogy a vérzés valószínű a fertőzés következménye. Különösen a méhszáj lehet érzékeny, és egy hüvelytabletta is okozhat irritációt, így vérzékennyé válik.
        Emiatt érdemes lenne elmennie egy vizsgálatra (csak vannak ott is nőgyógyászok), hogy ellenőrizzék a méhszájat, emellett a folyás jellegének megfelelő kezelést adjak. Amikor hazajön majd, akkor pedig az ismétlődő folyások okát kellene majd kideríteni.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-28 15:05:32; Megválaszolva: 2011. október 04., 10:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés