Homeopátia

Tisztelt Szakértő!

36 éves vagyok, és történetem röviden: Második gyermeket szeretnénk már 7 éve. Kivizsgálások tömkelegén vagyok túl, kisműtétek többjén. Inzulinintorelancia (azt hiszem így hívják) miatt (határérték közeli eredmény miatt) az endokrinológus Meforal-t írt fel 1, 5 éve. Most voltam nőgyógyásznál, aki megállapította, hogy a petefészkeim így sem működnek megfelelően (a 17. napon számtalan tüsző volt még a bal petefészkemben), így nem javasolja továbbra a Meforalt. Hormonkezelésről nem beszélhetünk, mert ez miatt volt már e Myomám (6, 5 x 6, 5 cm) amit októberben eltávolítottak.

Azt mondta a nőgyógyász, hogy próbáljak még fogyni (már 14. kg-os fogytam 1 év alatt), és most is futok, tehát igyekszem. Hormonpótlás helyett ajánlott a háziorvos Klimapur nevű gyógynövényes készítményt. Az lenne a kérdésem, hogy ennek lehetnek e olyan mellékhatásai amik befolyásolják újabb myoma, vagy bármi más nőgyógyászati probléma kialakulását, vagy szedése teljesen kockázatmentes. Pontosan mit tesz ez a szer a női szervezetben?

Várom válaszát, köszönettel: Némethné

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a meddőség témában

Kedves Némethné!

Valóban nincs könnyű helyzetben, sok türelemre van szüksége. Nem írja részletesen a kivizsgálásokat, és az eredményeket, teht kicsit látatlanul tapogatózunk.

A kérdése a Klimapur nevű homeopátiás készítményre irányul, sajnos ezekről a készítményekről csak az ezzel foglalkozó orvosok tudnak felvilágosítást adni, mert ők tanulnak erről részletesebben. Amit találtam a gyógynövények szerről, az alapján elsősorban klimaxos panaszok enyhítésére szolgál, tehát nem igazán felel meg a célnak most. Hogy lehet-e mellékhatása, azt nem tudom sajnos megmondani.

Emellett nem tudom, nőgyógyásza mennyire foglalkozik meddőséggel, ha esetleg nem ez a szakterülete, akkor mindenképpen érdemes elmenni egy meddőségi ambulanciára. Ha mégis, akkor kövesse az utasításait. Sok sikert!

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 02., 20:46; Megválaszolva: 2011. október 04., 09:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...