Felfázás után újabb gond

Tisztelt Doktornő/Úr! Olyan problémám van hogy kicsit viszket, ég és fáj a szeméremtestem és van folyásom is.Bő egy hete életemben először felfáztam.Kaptam rá gyógyszert (nem antibiotikumot) amit beszedtem és pár nap alatt rendbe jött.Ezt követően kezdődött ez a problémám. Mi lehet a bajom? Mit tegyek? Előre is köszönöm válaszát! Tisztelettel:Nagy Dóra

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a hüvelyfolyás témában

Kedves Dóra!

Forduljon ismét a kezelőorvosához, mert sajnos látatlanul nem lehet ebben segíteni. Fontos lenne a korábbi gyógyszer neve, és az is, hogy most milyen a folyás, ezt vizsgálattal kell ellenőrizni.

 

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 26., 15:14; Megválaszolva: 2011. október 04., 06:16
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...