Gomba

kedves dr no huvelygombam van es a canesten kupokat hasznalom ma van a 3-dik es olyan rozsaszines valadek jott a huvelyembol.mit tegyek ez normalis vagy nem.mensesem 4 nap mulva kell hogy megjojon.lehet hogy kimarta a huvelyt? valaszat elore is koszonom.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza hüvelygomba témában

Kedves Hölgyem!

Nem kell aggódnia, fertőzés hatására gyulladás alakul ki, és ez néha pici vérzéssel járhat. Ha a panaszok nem csökkennek akkor érdemes elmenni egy vizsgálatra, hogy megállapítsák valóban gombás fertőzésről van-e szó, és szükség esetén más gyógyszert is adjanak majd.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 24., 11:18; Megválaszolva: 2011. október 03., 14:03
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...