• Menstruációs zavar?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Yadine fogamzásgátlót szedtem, úgy váltottam Meliane-ra, hogy a 21.szem Yadine után elkezdtem szedni a 22.napon az új tablettát, így abban a hónapban nem volt menstruációm sem. Védekezni nem védekeztünk mással, azt mondta az orvosom nem kell. Hétfőn kellett volna megjönnie (efogyott a 21 szem Meliane) de helyette 2 nappal hamarabb, szombaton barnás váladék volt és véreztem együttlét után keveset, vasárnap megint barna váladék, hétfőn pedig darabos barna váladék, kedden reggel kevés vérzés majd semmi (29 éves vagyok). Kérem szépen legyen szíves nekem megírni, hogy ez normális-e? Mitől lehet ez? A váltástól ilyen a menstruációm? Vagy most csak ilyen lesz a menstruációm, a következő normális lesz? Teherbe eshettem? Nagyon várom válaszát, és előre is köszönöm szépen!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Hölgyem!

        Helyesen váltott gyógyszert, nem kell terhesség miatt aggódnia. Mivel szünet nélkül kellett szednie a gyógyszert, az előző vérzés kimaradt, emiatt volt most ún- áttöréses vérzés, ez ilyenkor normális. Remélhetőleg a következő vérzés már normál időben fog jelentkezni, de 3 hónapot kell hagyni, hogy beálljon a vérzés ismét. A fogamzásgátló hatás ettől függetlenül megvan.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-22 22:57:20; Megválaszolva: 2011. október 03., 12:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Október elején miss ab miatt vált szükségessé műszeres befejezés (ha helyesen írom), amit egy laporoszkópos műtét követett a méhfal sérülése miatt. 3 hete volt a beavatkozás . Eleinte jelentkeztek erős...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Fogamzásgátlót (Deciora 3 mg/0,02 mg) szedek lassan 7 éve, már egyszer előfordult, hogy bár mindennap bevettem a gyógyszert, mégsem jött meg a menstruációm, de csak egyszer maradt ki, utána rendben megjött. Most...
        Üdvözlöm. 1,5 hónapja van párom, van szexuális életünk is de még nem szedek gyógyszert mert most kellett volna megjönnie a menzeszemnek és kezdtem volna el, eddig is védekeztünk óvszerrel, de most már második napja késik, mindig 28 napra...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptemberben telt le az 5 év a Miréna spirálom felhelyezése óta. A vírushelyzet miatt várnék a cserével tavaszig, ha ez lehetséges. A spirált nem védekezés, hanem endometriózis miatt kaptam. A görcseim gyakorlatilag...
        Tisztelt Doktor úr! Azért fordulok Önhöz, mert petefészek cisztát állapítottak meg nálam, és a leleteim alapján szeretném megkérdezni, hogy Ön szerint feltétlenül szükséges-e a műtéti beavatkozás. Nyár közepén 21 hetesen volt...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy a 28-30 napos ciklusnál a 12. Napon végzett uh vizsgálat során mért 4mm méhnyálkahártya illetve 13mm domináns tüsző mennyire számít jónak vagy rossznak. LH tesztek alapnán 16....
        Jó napot kívánok Doktor úr! Tünde vagyok Szegedről. Az lenne a kèrdèsem hogy 45 èves vagyok. 5 ève tart már nálam a menopauza, azóta nincs menstruációm! Most egy pár napja el kezdett fájni a hasam, nèha van rosszullèt is de nem ilyen...
        Kedves Orvos! Párommal most először próbáltuk ki, az anális együtt létet. És aztán egyből következett a vagina. Kellemetlen érzés volt, így hanyagságból rá tértünk a “megszokott” részhez. Olvastam róla, hogy veszélyes egyikből, a...
        Üdvözlöm Doktorúr! Egy pár hete fehéres elváltozász észleltem a hüvelybemenet alatt. Nem nő nem változik inkább javul de nem tünik el.Olyan mintha ki lenne száradva a bőr. Az orvosom szerint ártalmatlan elváltozás kenjem pimafucorttal a...
        Kedves Doktor Úr! Szülést követően (nem szoptattam) 3 hónapig nem jelentkezett menstruáció. Majd mikor úgy tűnt, hogy megjött, akkor kezdtem el szedni fogamzásgátló tablettát, az orvos utasítása alapján. A vérzés szinte rögtön barnára...