Tudna tanácsot adni?

Egy ideje fájdalmas a közösülés a vőlegényemmel, de csak az aktus elején. Szúró fájdalmat érzek. A barnás folyáson kívül nincs más tünetem, de állítólag az is csak a fogamzásgátlótól van. Nem tudom mitől lehet. Tudna nekem tanácsot adni? Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fájdalmas szex témában

Kedves Hölgyem!

Mivel panasz is van, azért mégis ki kellene vizsgálni a folyást is. Lehet, hogy egy fertőzése van, ami a méhszájon gyulladást okoz, ami a barnás folyást okozhatja, és ez a fájdalmat is megmagyarázná.

A fogamzásgátló szedésének első 3 hónapja alatt előfordulhat pecsételő vérzés, de ez nem jár az együttlétek alatt fájdalommal.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 21., 21:42; Megválaszolva: 2011. október 03., 10:58
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...