Menstruáció kimaradása

Tisztelt Doktor ÚR!

Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy az utolsóü2 mentsruációm rövidebb és gyengébb volt, menstruációm utolsó napján lefeküdtem egy férfivel, óvszert használtunk, rá pár napra 2-3 napig barnás folyásom volt.2hete kellett volna, hogy megjöjjön, terhességi tesztet 4napja csináltam, reggeli legelső vizeletből, ami negativ lett. Menyire bizhatok a tesztben? Terhességet kizárnám, mert sz óvszer nem szakadt ki, és közösülés közben nem ment el a férfi. Mi lehet a probléma? Diétázok és heti minimum 4szer sportolok istáplálékkiegészítőket szedek, vitamint is, fehérje diétán voltam. Amióta nem jött meg folyamatosan idegeskedek.Válaszát előrei is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Biztosan nem terhes, ne aggüdjon, lehet, hogy a diéta hatása a menseskimaradás. Amennyiben panaszok vannak, forduljon nőőgyógyászhoz, egyébként nyugodtan várja meg a következő mensest, és ha ismét nem jön meg, menjen el nőgyógyászhoz.

A tesztet néhány nap múlva megismételheti, és akkor nem fog aggódni sem.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 20., 23:26; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:45
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...