Mit csináljak?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mit csináljak? megvan a menstruációm, 2napja elkezdtem szedni a fogamzásgátlót! az van a papírra írva h első nap hat! Barátommal szeretkeztünk annak ellenére hogy megvan, de használtunk óvszert, amely kiszakadt! és ezt csak a végén vettük észre! kérdésem, lehet az hogy egy fogamzásgátló első nap hat? ha nem akkor mit csináljak? Válaszát előre is köszönöm! Diána

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Diána!

Én a két hetes várakozási időben hiszek, annyit szeritnem várjanak a védekezés nélküli együttléttel. Nem valószínű a terhesség, ne aggdójon, de a menses alatti együttlét több fertőzést okozhat, mert a méhszáj nyitottabb ilyenkor, erre oda kell figyelni.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 20., 23:16; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:33
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátlás
Kedves Dr. Kiss György! A kérdés egész régóta foglalkoztat és Önt ajánlották, abban bízva, hogy Ön egészen biztosan tudja a választ...
Fogamzásgátlás
Jó napot! Érdeklődni szeretnék! Symicia fogamzásgátlót kezdek el szedni. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi idő után lehet közösülni? Vagy...
fogamzásgátlás
Üdv! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy barátommal 1 éve vagyunk együtt. De nem történt meg az első szeretkezés....gondolkodtunk az...
fogamzásgátlás
Kedves Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne. Olyan fogamzásgátló tablettát szeretnék szedni, ami a legkevésbé hajlamosít a...