Hüvelyi folyás

Kedves Doktor Úr/Nő!

 

Kb. egy éve szedek gogamzásgátlót (Yasminelle) , most 19 éves vagyok. Pár hónapja a második héten a tabletta szedése közben fehér folyásom van. Nem jelentős mennyiség, néha nagyon sűrű az állaga. De semmilyen kellemetlen szaga nincs. Igazából nem jelent kellemetlenséget. Én arra gondoltam, hogy lehet a gyógyszer mellékhatása. De persze azért bennem van, nem lehet - e valami mástól. Válaszát előre is köszsönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza hüvelyfolyás témában

Kedves Kérdező!

Előfordulhat egy gombás hüvelyi fertőzés, ezt egy nőgyógyászati vizsgálattal lehet kizárni majd, és szükség esetén kezelni.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 18., 22:49; Megválaszolva: 2011. október 03., 08:31
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló szedése
Kedves Doktor úr! Vérvételeredményemből megtudtam, hogy MTHFR A1298C 2.allélja mutáns, heterozigóta. C677T mindkét allélja normál. Az lenne a...
Mammográfia
Üdvözlöm Ebben a hónapban töltöttem be a 40. életévemet. Eddig az elmúlt 5 évben mindig mell ultrahangra jártam. Idén még ultrahangos...
Nemi herpesz
Jó napot! Nemi herpesz elmeletben a bajom faj es nem tudom hogyan tudnam gyorsabban kigyogyulni ebbol ugyanis a vizeletkor is égő fajdalom van......
Missed ab műtét után peteérés
Szép Napot Dr. Úr Olyan kérdésem lenne, hogy április 20.án sajnos missed ab műtétem volt. 11 hetesen itt hagyott a kicsi babánk. Elvesztettem. Az...
Nőgyógyászati Uh lelet
Jó napot Dr.Úr voltam nőgyógyászati uh Uterus: 72x36x41mm szabályos alakú homogén szerk. Endometrium: 6,3mm jobb ovarium: 31×42×36mm ball...