• stressz??

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr!

        Elég összetett a probléma. 23 éves vagyok, kb 1,5 éve szedem a Belara fogamzásgátlót. Menstruációmnak péntek-szombat körül kellett volna megjönnie, de nem jött. A hónmap közepén nagyon gyenge közti vérzésem volt 4-5 napig. (Máskor is volt már ilyen.) Ma csináltam terhességi tesztet, ami negatív lett, habár kb félórával előtte ittam 2 pohár vizet. Ugye így is érvényes a negatív eredmény?

        Iszonyatosan stresszes vagyok az elmúlt kb 1,5 hónapban ( költözés, szakdolgozat, államvizsga), lehetséges  hogy a stressz kavarta össze a dolgokat? A legutóbbi menstruációm óta, ami még rendesn megjött, nem volt szexuális kapcsolat a párommal. Ugye kizárhatón a terhesség, ha a teszt is negatív eredméynt adott?

        Mindig időben veszem be a gyógyszert, soha nem marad ki egy sem.

        Várom válaszát!Köszönöm

         

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        Ne aggóódjon, ilyen bizony előfordul, valószínűnek tűnik, hogy a stressz okozza a kimaradást Önnél. Negatív a teszt, és bizony a víz nem befolyásolja, ne aggódjon.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-15 23:20:53; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 13:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! PCOS gyanúja miatt hormonvizsgálatra küldtek. A doktor úr aki elrendelte a vizsgálatot, nem emelte ki, hogy mikor kell mennem pontosan, viszont interneten olvasva látom, hogy ciklushoz kötött a dolog. Amennyiben viszont...
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Kedves Doktor Nô! nagyon megvagyok rèmülve mentruàciòm kèsik november 27-én feküdtem le a partneremmel,ès àlatalaban mindig honap elején december-Ben kellene,hogy megjojjon a menstruàciom de nem jött meg ès màr december 7-e van aggodom!(nem...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés